luni, 22 iulie 2013

Bine v-am regăsit, dragi prieteni!


Au trecut 3 ani de când nu am mai postat nici un mesaj pe blog. De ce, ma veţi întreba? Pentru că prinsă în vâltoarea vieţii cotidiene, a proiectelor şi a sarcinilor, nu am mai găsit răgazul şi serenitatea necesare pentru a comenta împreună cu voi actualitatea, pentru a analiza evenimentele sociale şi politice. Mi-am propus să revin în acest spaţiu pentru că mi-am îndreptat atenţia către domenii noi, precum biodiversitatea şi protecţia mediului şi îmi doresc să ne împărtăşim unii altora cunoştinţele şi ideile. Modernizarea legislaţiei mediului, aşteptată deopotrivă de cetăţeni, actori economici şi decidenţi, este esenţială pentru a face faţă provocărilor actuale. Pierderea diversităţii biologice este una dintre problemele cele mai mari cu care se confruntă lumea noastră. De aceea, am decis să dedic postările următoare importanţei mobilizării în favoarea biodiversităţii. Prin noul concept al blogului, va propun un spaţiu al reflecţiei despre biodiversitate, despre lumea care ne înconjoară. Voi încerca să postez cât mai multe informaţii cu privire la tot ce e nou în materie de planuri şi strategii pentru biodiversitate, conferinţe, prezentări de cărţi, reviste şi campanii pe teme de biodiversitate. Mi-aş dori ca, fiecare dintre noi, în fiecare zi să putem face pentru biodiversitate un gest. Dacă mulţi dintre noi vom face un gest cât de mic în acest sens, sunt convinsă că vom reuşi să ne îmbunătăţim şi viaţa noastră şi a familiilor noastre şi vom putea să lăsăm copiilor noştri o moştenire. O adevărată moştenire. Ei, la rândul lor, vor trebui să o treacă mai departe.  

Niciun comentariu: